sun


pic: jag.

kvällen igår blev väldigt lyckad. vi åt pizza, spelade buzz, pratade en hel del och målade på vägen.
när vi hade ätit och satt oss inne på emmas rum så kom hampus förbi och höll oss sällskap resten av kvällen. ni är bäst!
idag har jag varit i hörby och kollat på när min lillebror spelade handbollsmatcher. kommer inte riktigt ihåg hur dom gick, men dom vann en iallafall.
om en stund tänkte jag cykla till julia i detta fina vårväder. får se om cykeln fortfarande har punka först kanske, annars får jag traska. menmen, det löser sig.
min lördagskväll ska spenderas hos julia, som sagt, vi ska laga mat, skratta och prata en hel del.
vad ska ni göra denna soliga lördagskväll?
imorgon ska vi spela vår första dm-match i fotboll. önska oss lycka till!
men nu ska jag fixa klart och sedan ge mig iväg.
puss.

Kommentarer
Postat av: johanna

fin bild!

2010-03-07 @ 15:18:00
URL: http://johannaohre.blogg.se/
Postat av: emelie

dom vann väl två :(( ?

2010-03-07 @ 20:04:43
URL: http://aabsolutemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0