påsklov

nu har vi fått påsklov och våren är verkligen påväg. hur härligt som helst.
i torsdags var jag och några vänner hos alicia. vi låg utomhus på en filt, åt ballerina, drack cola, pratade och pluggade. igår kväll var jag ute och träffade några av mina fina vänner. vi gungade, pratade och skrattade som in i tusan. ni är bäst!
idag har jag spelat match i kristianstad. 21-21. nu ska jag höja upp musiken och fixa mig. ikväll kommer några kompisar hit och det är även earth hour mellan halv nio och halv tio. vi kommer släcka och ha stearinljus. kommer ni släcka?
på måndag flyttar jag, fabbe och pappa till en ny lägenhet. och jag kommer få tag på min kamerasladd, så då kommer bilder.
see you around.
puss.


Kommentarer
Postat av: johanna

JOHANNA (L) PÅSKLOV!!!!!

2010-03-28 @ 21:32:50
URL: http://johannaohre.blogg.se/
Postat av: alicia

påsklov yeyyy!!!! :D

2010-03-31 @ 11:52:35
URL: http://juliaochalicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0