repris


pic: jag, i repris.

jag måste verkligen lägga in dom nya bilderna på mammas dator också. det är ett måste.
idag var det den andra dagen i skolan och det hände absolute inget speciellt. snön börjar bli tråkig för den har legat så länge nu. ända sedan den sextonde eller sjuttonde december. lite från och till.
idag var jag tvungen att hoppa över träningen. hatar det. verkligen.
hade ont i magen och var allmänt trött. kanske var på grund av alvedonen. för jag brukar bli antingen trött eller jätte pigg. knasigt!
nu ska jag hoppa in i duschen och sedan packa mina väskor för skolan.
vi ska nämligen åka skridskor imorgon på idrotten. hur kan det sluta? förmodligen med en massa trevliga figurer runt om sig skrattandes på rumpan på isen. love it!
jag har inte åkt på kanske ett eller två år och känner att jag inte har någon kontroll alls. ska bli spännande!
nä, nu måste jag duscha!
puss.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Du var jätte duktig på isen sweety!!

<333333

2010-01-13 @ 20:33:42
URL: http://isabelladahlback.blogspot.com
Postat av: johanna

fin bild!

2010-01-13 @ 20:44:38
URL: http://johannaohre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0