minus femton


pic: jag.

det är riktigt kallt här nere i skåne nu, minst -15 känns det som. usch!
häromdagen gjorde jag och tre vänner några härliga videos, det var snö, lite sol och så hade vi bra musik i bakgrunden. jag blir härligt glad och varm när jag tittar på dem!
får faktiskt lite sommar känsla bland snön.
idag har jag tränat, vi körde fys i en halvtimme. härligt!
men resten av träningen gick rakt åt pipsvängen.
ikväll är det nog inget bra på tv, men det gör inget för vi har en massa läxor.
nu ska jag gå ner och göra gott te sen städa och plugga som tusan. om jag hinner tänkte jag även läsa min super bra bok, om jag kunde drömma. en bok att rekomendera!
puss. 

Kommentarer
Postat av: johanna

jättefin bild!

2010-01-27 @ 21:09:26
URL: http://johannaohre.blogg.se/
Postat av: ida

har uppdaterat med nya smycken, kommentera gärna:)

2010-01-30 @ 18:56:18
URL: http://idasjuveler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0