det börjar bli tråkigt


pic: jag.
jag vet, en till kransbild. men jag har inte orkat fota nya bilder nu denna veckan. det kommer när jag tillfrisknat!


jag är fortfarande hemma och det är verkligen jätte tråkigt. jag har sett klart one tree hill, säsong 6 och har kanske ett eller två avsnitt kvar på gossip girl, säsong 1. så när jag har sett dom två avsnitten så har jag ingenting att göra. trist läge!
igår kväll så mådde jag sämre än vad jag gjort tidigare så mormor kom och hämtade mig och körde iväg mig till akuten. dom kunde inte säga vad det var med mig, men att jag skulle vila nu i några dagar. så det blir ingen skola för mig idag, ingen match ikväll, förmodligen ingen skola imorgon om inte ett mirakel händer och allt slutar snurra. i helgen så har vi ju sm steg 4, så om det inte blir bättre så får jag inte följa med och om det blir lite bättre och jag själv känner att jag kan följa med, så får jag det, men inte spela.
usch, det är verkligen inte kul att vara sjuk och ha sånna här saker!
nu sitter jag i soffan och dricker oboy och tittar på Rachel Ray. det är de enda som går på tv nu nästan.
jag får väl kolla på de som finns.
jag ska även våga mig in i duschen, för jag känner mig så himla ofräsch, funderar lite på om jag ska ha på hjälm på mig. med tanke på varför jag sitter hemma.
jag tänkte också måla om mina naglar i en glad färg. vi få se vad som blir av idag.
puss.


Kommentarer
Postat av: johanna

stackare, massor av krya på dig!!

2010-02-05 @ 18:00:39
URL: http://johannaohre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0