bildlöst

min jul har varit helt underbar, många fina paketer!
jag har blandannat fått en system kamera, en sony.
så nu kommer en massa nya bilder.
igår var jag hos mormor och morfar med mammas syster, hennes barn, mammas gammel farmor och så min mamma, låtsaspappa, bror och låtsassyster såklart. det var då jag fick kameran av mamma, christian (min låtsaspappa), pappa, farmor och farfar. jag skulle själv vela ha sett minen som jag fick, kan säga att det kändes som att min mun gick från de ena örat till de andra.
så glad var jag, fick nog tillomed en liten tår i ögat!
ikväll har jag vatt hos min farmor och farfar med pappa, min bror, pappas syster och hennes pojkvän. fick presentkort, pengar, örhängen och en tröja.
min jul har vart kanon om jag får säga de själv!!!!
hur har er jul vart?
vad fick ni i julklapp?
vad var er bästa julklapp?
nu ska jag se klart 'offside' med pappa och fabbe (min bror).
puss.

Kommentarer
Postat av: johanna Ohre

min julafton var också helt fantastisk med många fina paket!

2009-12-26 @ 00:05:36
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Isabella

Min julafton har varit lugn och stillsam,, ja det var bara vi som firade!! men det var ändå kul.

Jag fick högtalare, plattång, present kort på HM 800 kr, och lite mer :P

<33 måste verkligen ses snart!! <33

2009-12-26 @ 10:25:44
URL: http://isabelladahlback.blogspot.com
Postat av: Tilde.

åh, du fick ju en systemkamera!

Så vad det för mig med när jag fick min laptop. Jag höll nästan på att börja gråta. Så glad var jag! Jag ser fram emot att se på dina fina bilder älskling! :D (L)

2009-12-26 @ 16:13:39
URL: http://tildesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0