jag vill ha sommar




pic 1: jag. backarna på kvällen. pic 2: jag. Gustav backen på eftermiddagen.


igår var jag och elin nilsson i lund. jag handlade paket till emma och så fikade vi på en chailatte från espresso house. på kvällen befann jag mig i lunds arena och tittade när damerna spelade sm-slutspels match. vi tog även lagfoto.
ikväll ska jag först spela match dm-match i lund och sedan skynda mig tillbaka till veberöd för att duscha, byta om och sedan sticka bort till emma där hon och julia har tjejmiddag/fest. dom har fjortis vs. emo tema och jag ska vara emo. iomed att jag kommer så sent som jag nog kommer göra så tänkte jag ha på mig svarta jeans, nit skärp, svart tröja, egen gjorde armband som jag gjorde när jag var liten och mycket mörkt smink.
jag kom just på att jag inte har slagit in deras paketer än, så jag kanske ska slita mig härifrån och göra de. sen måste jag packa min väska och äta något.
hur ser er fredags kväll ut?
puss.


Kommentarer
Postat av: johanna

så mysiga bilder!

2010-03-13 @ 18:34:11
URL: http://johannaohre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0